Arno Groot Koerkamp

Senior consultant

Future of Finance

     

Mijn personal statement

Ik sta in de rij bij de bakker voor mijn verse croissantjes, wanneer de telefoon van de bakker rinkelt. Voordat de klanten in de rij geholpen worden, neemt de bakker de telefoon op en bedient de klant aan de telefoon uitgebreid. In zulke gevallen kan de organisatie klantvriendelijker worden ingericht. Dit is een voorbeeld van een klantproces buiten de branche dat verbeterd kan worden. Op het platform van New Financial Forum deel ik graag mijn visie en ervaringen die ik in de dagelijkse praktijk mee maak en zet ik mij graag in om de klanttevredenheid in de financiële dienstverlening te verbeteren. Het zit hem vaak in hele kleine dingen en daar ben ik elke dag naar op zoek. Een bijdrage leveren aan een klantgericht, transparante en doelmatige bedrijfsvoering bij de financiële dienstverlener is dan ook meer dan een mooie bijkomstigheid.

 

Recente posts

  • Arno Groot Koerkamp

    Ik ga op klantreis en neem mee?

    Koffer zoeken op zolder – na enig speurwerk: check! Wat wordt het weer op ...

  • Arno Groot Koerkamp

    Digitale handtekening: wilt u ook persoonlijk papierloos werken?

    Digitale handtekening: wilt u ook persoonlijk papierloos werken? De primaire ...

  • Arno Groot Koerkamp

    Nieuwe verwachtingen van klanten

    De technologische ontwikkelingen beïnvloeden niet alleen de reis van de kla...